Tjena! Tänkte bara berätta att min stora s...

mobil288 (MMS)

Tjena! Tänkte bara berätta att min stora syster linnea har gjort något stort enligt mamma och pappa! Hon bajade i toaletten igår i dagis! Hon har varit blöjfri sen somras men när det gällde bajs har hon haft stora problem med magen och därför krävt blöja när hon bajsar. Men igår släppte det! Hurra. Hoppas hon gör det igen och slutar då helt med blöja dagtid. Jag däremot har inte utvecklats så mycket mer än att jag sitter stadigare och går bättre i gåstolen. Inga tänder än men baja mycket och dreglar lite mer så det kanske är på väg men jag är söt som tandlös så det får vänta :) kram


Kommentarer
Postat av: gu´,mor

hej elsa! åhh vad glad jag blir för din storasysters stora framsteg! :) heja lea! :) och ja, du behöver inte ha för bråttom med att växa upp/utvecklas. du är liten och fin just nu :) kram kram på dig och din storasyster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback